Przejdź do treści

Władze Miasta

A pomniejsz czcionkę A standardowy rozmiar A powiększ czcionkę

Burmistrz Miasta Luboń Małgorzata Machalska

    Małgorzata Machalska Urodziła się 8 lutego 1967 r . w Poznaniu. Absolwentka Wydziału Prawa i Administracji na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Mężatka, troje dzieci. Wykonywała zawód radcy prawnego (ukończyła w 1995 r. aplikację radcowską w Okręgowej Izbie Radców Prawnych w Poznaniu) od 2005 r. prowadziła własną kancelarię. Członek i przewodnicząca rad nadzorczych i rad wierzycieli. Społecznik z zamiłowania. Przez wiele lat była członkiem i przewodniczyła pracom rad rodziców w szkole i przedszkolu. Działa w kilku stowarzyszeniach i organizacjach m.in. jako członek Zarządu Stowarzyszenia „Regetów” zajmującego się osobami chorymi na dystrofię mięśni i porażenie mózgowe. W latach 2010-2014 radna Rady Miasta Luboń - przewodnicząca Komisji Organizacyjno-Prawnej. Odpoczywa biegając, czytając literaturę biograficzną, słuchając muzyki klasycznej lub wędrując po górach. Realnie oceniając rzeczywistość nie pozbywa się nigdy marzeń i planów. Dyżury dla mieszkańców w Urzędzie Miasta Luboń
w poniedziałki od 9.30 do 16.00
tel. 61 813 01 41, 61 813 00 11
fax 61 813 00 97
e-mail: office@lubon.pl    

więcej

Zastępca Burmistrza Mateusz Mikołajczak

Z upoważnienia Burmistrza prowadzi sprawy Miasta w następującym zakresie:
1.ewidencji ludności, dokumentów tożsamości,
2.spraw wojskowych,
3.funkcjonowania i rozwoju miejskich jednostek szkolnych i przedszkolnych,
4.funkcjonowania i rozwoju miejskich bibliotek i jednostek kultury,
5.upowszechniania sportu i rekreacji,
6.opieki i pomocy społecznej,
7.bezpieczeństwa i porządku publicznego,

więcej

Zastępca Burmistrza Michał Popławski

Michał Popławski urodził się 25 grudnia 1979r w Poznaniu. Absolwent Wydziału Prawa i Administracji kierunek Prawo na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.Po studiach praca zawodowa Michała Popławskiego była związana z procesami inwestycyjnymi, które miał okazje poznać zarówno jako osoba prowadzącą postępowanie administracyjne w urzędzie miasta jak i pełnomocnik inwestora ubiegający się o wydanie konkretnej decyzji czy uchwalenie lub zmianę miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego. W 2003r. rozpoczął pracę w administracji samorządowej, w której piastował stanowisko inspektora w wydziale planowania przestrzennego - Urzędu Miasta Mosina, w którym był odpowiedzialny m.in. za przygotowywanie decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu czy decyzji podziału nieruchomości. Od 2005r. pracując w firmie Atem Polska Sp. z o.o. jako starszy koordynator inwestycji, nadzorował wykonywanie projektów telekomunikacyjnych, w tym jako pełnomocnik inwestora uzyskiwał decyzje o środowiskowych uwarunkowaniach, decyzje o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego czy też decyzje o pozwoleniu na budowę. W 2007r. rozpoczął pracę w firmie Schiever Polska Sp. z o.o. na stanowisku Managera ds. Ekspansji bezpośrednio podległego Prezesowi Zarządu, w której pracował do 30 września 2015r.       

więcej

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Zamknij