Przejdź do treści

Oferty pracy nadesłane przez firmy zewnętrzne

A pomniejsz czcionkę A standardowy rozmiar A powiększ czcionkę

 

Bycie Menedżerem jest Twoim marzeniem?

 

Jesteś osobą dynamiczną i lubisz wyzwania?

 

Przyspiesz swoją karierę!

 

 

 

Staż Menedżerski

 

Przez okres roku przygotowujemy naszych stażystów do objęcia stanowiska Menedżera Zespołu Sprzedaży.

 

Główne zadanie to intensywny rozwój kompetencji menedżerskich poprzez:

 

  • sprzedaż produktów Avivy – pozyskanie i obsługę klientów;
  • pozyskiwanie i wdrażanie do pracy Przedstawicieli ds. Ubezpieczeń i Inwestycji;
  • realizację zadań menedżerskich (planowanie i monitorowanie pracy zespołu, motywowanie, szkolenie, coaching);
  • uczestnictwo w szkoleniach.

 

W trakcie stażu:

 

  • poznasz specyfikę rynku ubezpieczeń oraz zakres oferowanych produktów;
  • poznasz zakres pracy Przedstawiciela do spraw Ubezpieczeń i Inwestycji;
  • zdobędziesz doświadczenie menedżerskie w:

 

 

 

      rekrutacji i wdrażaniu nowych pracowników;

 

      wyznaczaniu celów i opracowywaniu planów ich osiągnięcia;

 

      monitorowaniu pracy oraz egzekwowaniu wyznaczonych zadań;

 

      motywowaniu i wspieraniu Doradców w ich codziennej pracy;

 

      coachingu oraz prowadzeniu szkoleń.

 

Idealnego kandydata cechuje: 

 

  • chęć rozwoju kariery zawodowej w obszarze zarządzania sprzedażą;
  • predyspozycje do pracy w sprzedaży oraz zarządzania zespołem;
  • inicjatywa w działaniu oraz wewnętrzna motywacja do osiągnięcia celów;
  • wykształcenie co najmniej średnie;
  • co najmniej dwuletnie doświadczenie zawodowe;
  • posiadanie własnej działalności gospodarczej lub gotowość do jej założenia.

 

Naszym Stażystom oferujemy:

 

  • atrakcyjny system wynagradzania;
  • elastyczny czas pracy;
  • opiekę najlepszego Menedżera Zespołu Sprzedaży Ubezpieczeń w Polsce roku 2014 według kapituły konkursu Polish National Sales Awards nagradzającego najlepsze praktyki sprzedaży i doskonałą etykę pracy;
  • profesjonalny system szkoleń sprzedażowych i menedżerskich;
  • wsparcie na każdym etapie wdrożenia dostosowane do indywidualnych potrzeb (coaching i mentoring);
  • jasno określoną ścieżkę dalszego rozwoju zawodowego – po okresie stażu objęcie stanowiska Menedżera Zespołu Sprzedaży;
  • stabilną karierę w firmie o wieloletnich tradycjach i ugruntowanej pozycji na rynku.

 

 

 

Dołącz już dziś do jednej z największych grup ubezpieczeniowych w Europie!

 

 

 

Prześlij nam swoje CV ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych na adres bartnicka.izabela@aviva.com.pl.

 

Czekamy na Ciebie!

 

Oferta nadesłana 11 lipca 2018 roku

_______________________________________________________________________________

Agent Ubezpieczeniowy

Miejsce pracy: Poznań i okolice

Jeżeli:

  • Jesteś nastawiony na rozwój kompetencji sprzedażowych
  • Masz doświadczenie w realizacji kreatywnych przedsięwzięć
  • Posiadasz wysoką motywację do osiągania celów, przedsiębiorczą postawę i determinację w działaniach
  • Masz minimum średnie wykształcenie
  • Charakteryzujesz się wysoką kulturą osobistą i etyką w kontaktach międzyludzkich

Twoim zadaniem będzie:

  • Budowanie bazy kontaktów – aktywne pozyskiwanie klientów i utrzymywanie długofalowych w relacji
  • Sprzedaż produktów ubezpieczeniowych i finansowych – analiza potrzeb klienta, prezentacja korzystnych rozwiązań w oparciu o szeroki wachlarz produktów
  • Prowadzenie działań posprzedażowych
  • Kreowanie pozytywnego wizerunku własnego oraz firmy

W zamian za Twoje zaangażowanie i profesjonalizm oferujemy:

  • Możliwość rozwoju poprzez profesjonalny system szkoleń
  • Elastyczne godziny pracy oraz możliwość pracy zdalnej – pracujesz kiedy chcesz
  • Wsparcie i inspirację od topowych specjalistów z branży
  • Wiedzę z zakresu rynku ubezpieczeń oraz możliwość poznania skutecznych metod i narzędzi stosowanych w pracy w sprzedaży
  • Opiekę najlepszego Menedżera Zespołu Sprzedaży Ubezpieczeń w Polsce w roku 2014 – według kapituły konkursu Polish National Sales Awards nagradzającego najlepsze praktyki sprzedaży i doskonałą etykę pracy – Pani Izabeli Bartnickiej (więcej na https://www.facebook.com/IzabelaBartnickaAviva/)

Zainteresowany? Nie zwlekaj!

Prześlij nam swoje CV ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych na adres: bartnicka.izabela@aviva.com.pl.  Czekamy na Ciebie!

Oferta nadesłana 11 lipca 2018 roku

_______________________________________________________________________________

W związku z aktywizacją osób niepełnosprawnych poszukujemy osób z orzeczeniem o niepełnosprawności na stanowisko:

Pracowników ochrony

Miejsce pracy: Komorniki

Zakres czynności:

- wykonywanie czynności związanych z ochroną fizyczną mienia

- zabezpieczenia mienia przed kradzieżą, dewastacją i włamaniem

- godne reprezentowanie firmy

Wymagania:

- odpowiedzialność, spostrzegawczość i niekaralność

- doświadczenie w ochronie mile widziane lub predyspozycje do jej wykonywania

- dla nas liczą się chęci - zapewniamy szkolenie

Gwarantujemy:

- umowę o pracę,

- opiekę koordynatora

Nr kontaktowy 605 - 998 - 151 

Oferta nadesłana 11 lipca 2018 roku

_______________________________________________________________________________

 

 

PRACA NA MAGAZYNIE W KOMORNIKACH

 

HR Consulting Sp. z o.o. Sp. K. (nr ewidencji 439/1a, 439/2, 439/3).

 

Wymagania:

 

- rzetelność i dokładność

 

- zaangażowanie i chęci do pracy

 

- książeczka Sanepidu bądź gotowość do jej wyrobienia

 

 

 

Oferujemy:

 

- wysokie stawki 20-30 zł/h brutto + Zus

 

- elastyczny grafik

 

- przeszkolenie na stanowisku pracy

 

- nie wymagamy uprawnień na wózki widłowe

 

Szczegóły pod nr tel. 531 315 348

Oferta nadesłana 3 lipca 2018 roku

_______________________________________________________________________________

 

Ogólnopolska sieć salonów optycznych Twoje Soczewki należąca do Grupy Avenir Medical w związku z dynamicznym rozwojem poszukuje Kandydata na stanowisko:

KONSULTANT – SPRZEDAWCA w salonie optycznym zlokalizowanym w C.H. Factory Poznań w Luboniu.


OFERUJEMY:


- przyjazną atmosferę i środowisko pracy;
- pracę w gronie inspirujących osób;
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełny etat lub opcjonalnie pół etatu;
- atrakcyjny system wynagrodzeń (stała podstawa + system premiowy);
- udział w ciekawych szkoleniach branżowych;
- przygotowanie merytoryczne pod kątem technik skutecznej sprzedaży;
- możliwość rozwoju i zdobycia nowych doświadczeń zawodowych;
- wsparcie managera na każdym etapie zatrudnienia;
- rabaty pracownicze na asortyment sklepu;
- możliwość przystąpienia do programu benefitów sportowo -rekreacyjnych oraz prywatnej, bezpłatnej opieki medycznej.

ZAKRES OBOWIĄZKÓW:

- aktywne nawiązywanie kontaktów z Klientem;
- bezpośrednia obsługa Klienta i profesjonalne doradztwo produktowe;
- podstawowe prace rachunkowe (fiskalizacja, raportowanie, wystawianie dowodów sprzedaży);
- dbałość o ekspozycję i nienaganny aspekt wizualny salonu;
- kreowanie profesjonalnego wizerunku sieci.

OCZEKUJEMY:


- łatwości w nawiązywaniu kontaktów oraz budowaniu długofalowych relacji z Klientem;
- doświadczenia w sprzedaży i bezpośredniej obsłudze Klienta;
- pełnej dyspozycyjności (praca zmianowa, w tym także w weekendy);
- entuzjazmu i zaangażowania w wykonywane czynności;
- wysokiej kultury osobistej i nienagannej prezencji;
- umiejętności współpracy w zespole;
- orientacji na osiąganie celów;
- sprawnego poruszania się w środowisku internetowym i pakiecie MS Office;
- wykształcenia minimum średniego, mile widziane wykształcenie kierunkowe.

*** Kandydatom wyłonionym z procesu rekrutacji zapewniamy szkolenie, którego całkowity koszt spoczywa po stronie Pracodawcy.

Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie CV (z nr ref Luboń w tytule) na adres praca@twojesoczewki.com


Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi Kandydatami.

Prosimy o umieszczenie w dokumentach aplikacyjnych zgody na przetwarzanie danych osobowych:
„Zgodnie z art.6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb aktualnej rekrutacji prowadzonej przez Avenir Medical Poland Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie.”

„Zgodnie z art.6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb przyszłych rekrutacji prowadzonych przez Avenir Medical Poland Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie.”

CV nie zawierające Klauzul nie mogą być uwzględnione.

Szczegóły odnośnie przysługujących praw zajdziesz tutaj: http://avenirmed.com/Klazula_informacyjna_dla_kandydatow_do_pracy.pdf

 

Oferta nadesłana 28 czerwca 2018 roku

_______________________________________________________________________________

Stanowisko - Opiekun  Klienta 

 

Miejsce pracy:  Luboń lub Dopiewo

 

Pracodawca: Poznański Bank Spółdzielczy

 

Opis stanowiska:
•Nawiązywanie i budowanie pozytywnych relacji z Klientami
•bieżąca obsługa Klienta
•sprzedaż produktów bankowych

 

•obsługa  kasy oraz bankomatu

 

 
WYMAGANIA:
•Umiejętność nawiązywania kontaktów z klientami,
•Samodyscyplina i dobra organizacja pracy,
•Wysoka kultura osobista,
• mile widziane doświadczenie w pracy w bankowości

 

 Z naszej strony OFERUJEMY:
•Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
•Stanowisko pracy od poniedziałku do piątku

Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie ofert zawierających CV na adres bweber@pbs.poznan.pl  w tytule wpisując swoje imię i nazwisko.

 

Termin ważności ogłoszenia: 31.07.2018r
Jednocześnie uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

 

Do przesyłanej oferty prosimy o dołączenie następującej klauzuli:

 

“Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Poznański Bank Spółdzielczy, dla potrzeb obecnych i przyszłych rekrutacji, zgodnie z przepisami ustawy z 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dziennik Ustaw Nr 133 Poz. 883 z późn. zm.)
Przyjmuję do wiadomości, że przysługuje mi prawo wglądu do treści moich danych oraz ich poprawiania."
 

 

 

Oferta nadesłana 28 czerwca 2018 roku

 

_______________________________________________________________________________

 

 

Firma Handlowa Eko Higiena z Sierosławia zatrudni pracownika do magazynu. Więcej informacji pod numerem telefonu 508 310 325 

Oferta nadesłana 5 czerwca 2018 roku

_______________________________________________________________________________

Oferta pracy - PBS

Termin ważności ogłoszenia: 30.06.2018r


Stanowisko - Opiekun  Klienta 

Miejsce pracy:  Luboń

Pracodawca: Poznański Bank Spółdzielczy

Opis stanowiska:
• nawiązywanie i budowanie pozytywnych relacji z Klientami
• bieżąca obsługa Klienta
• sprzedaż produktów bankowych

• obsługa  kasy oraz bankomatu

 
WYMAGANIA:
•Umiejętność nawiązywania kontaktów z klientami,
•Samodyscyplina i dobra organizacja pracy,
•Wysoka kultura osobista,
• mile widziane doświadczenie w pracy w bankowości

 Z naszej strony OFERUJEMY:
• zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
• stanowisko pracy od poniedziałku do piątku

Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie ofert zawierających CV na adres wbartkowiak@pbs.poznan.pl  w tytule wpisując swoje imię i nazwisko.


Jednocześnie uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Do przesyłanej oferty prosimy o dołączenie następującej klauzuli:

“Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Poznański Bank Spółdzielczy, dla potrzeb obecnych i przyszłych rekrutacji, zgodnie z przepisami ustawy z 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dziennik Ustaw Nr 133 Poz. 883 z późn. zm.)
Przyjmuję do wiadomości, że przysługuje mi prawo wglądu do treści moich danych oraz ich poprawiania."

Oferta nadesłana 5 czerwca 2018 roku

_______________________________________________________________________________

Super Siódemka, ogólnopolska dystrybucja – poszukuje pracowników do hurtowni książek, art. szkolnych, biurowych i zabawek.

Więcej informacji

Oferta nadesłana 28 maja 2018 roku

_______________________________________________________________________________

Spedycja międzynarodowa zatrudni osobę na stanowisko PRACOWNIK BIUROWY:

 

Oferujemy:

 

-pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00

 

-darmowe szkolenie

 

-przyjazną atmosferę

 

-możliwość rozwoju

 

Od kandydata oczekujemy:

 

-zaangażowania oraz dużej motywacji do pracy

 

-dążenie do realizacji wytyczonych celów

 

-samodzielności, kreatywności i komunikatywności

 

-znajomość języka obcego (niemiecki, angielski, rosyjski,hiszpański lub turecki)

 

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji zawierającej cv wraz z aktualnym zdjęciem oraz zgodą na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922) na adres: rekrutacjatomasz@onet.pl

 

Lokalizacja: Poznań- Grunwald

 

Oferta nadesłana 28 maja 2018 roku

_______________________________________________________________________________

Szukasz pracy na wakacje? Dołącz do nas! Poszukujemy kucharzy z niewielkim doświadczeniem i osób do pomocy w kuchni bez doświadczenia. Mile widziana podstawowa znajomość angielskiego. Oferujemy umowę o prace na czas określony i pracę w systemie zmianowym (12-sto godzinne zmiany). Istnieje możliwość zorganizowania transportu pracowniczego. 

Kontakt: Anna Mrozik anna.mrozik@idsoperations.com tel: 573 220 248

Oferta nadesłana 23 maja 2018 roku

_______________________________________________________________________________

Eurocash Alkohole (Grupa Eurocash) poszukuje osoby na stanowisko MAGAZYNIER

Miejsce pracy: Luboń

Szczegóły oferty

Oferta nadesłana 18 maja 2018 roku

_______________________________________________________________________________

Zatrudnimy osoby do pracy na magazynie przy kompletacji towaru. Stawka 20-30zł brutto/h +Zus. Zainteresowane osoby proszę o kontakt pod numerem telefonu 531 315 348.

Oferta nadesłana 17 maja 2018 roku

___________________________________________________________________________________

Hurtownia chemii gospodarczej i kosmetyków w Komornikach zatrudni magazyniera(kobietę lub mężczyznę) do kompletacji dostaw, praca zmianowa, weekendy wolne, umowa o pracę

 

CV można przesyłać na adres sekretariat@waldi.pl więcej informacji pod numerem tel. 618936010 wew.2lub 510997883

 

 

Hurtownia chemii gospodarczej i kosmetykóww Komornikach zatrudni osobęna dział sprzedaży i na kasę, praca dwuzmianowa, weekendy wolne, umowa o pracę

 

CV można przesyłać na adres sekretariat@waldi.pl więcej informacji pod numerem tel. 618936010 wew.21 

Oferty nadesłane 8 maja 2018 roku

 

___________________________________________________________________________________

Firma Handlowa Eko Higiena z Sierosławia zatrudni pracownika do magazynu. Więcej informacji pod numerem telefonu 508 310 325

Firma Handlowa Eko Higiena z Sierosławia zatrudni pracownika jako kierowcę i magazyniera. Więcej informacji pod numerem telefonu 508 310 325

Firma Handlowa Eko Higiena z Sierosławia zatrudni pracownika w charakterze kierowcy. Więcej informacji pod numerem telefonu 508 310 325 

Oferty nadesłane 20 kwietnia 2018 roku

___________________________________________________________________________________

Hotel Wielspin*** w Puszczykowie zatrudni na pełen etat osoby na stanowisko recepcjonistki/ty: mile widziane doświadczenie, wymagana znajomość języka angielskiego oraz dyspozycyjność. Praca zmianowa, w weekendy i święta.

 

Hotel Wielspin*** w Puszczykowie zatrudni na pełen etat osoby na stanowisko kelnerka/er: mile widziane doświadczenie, wymagane badania do celów sanitarno-epidemiologicznych oraz dyspozycyjność. Praca zmianowa, w weekendy i święta.

Aplikacje prosimy składać na adres: praca@wielspin.pl

Oferta nadesłana 17 kwietnia 2018 roku

___________________________________________________________________________________

Kvadrat Soft Cells sp. z o.o. poszukuje kandydata na stanowisko:

Montażystka/montażysta

Miejsce pracy: Gądki
Region: wielkopolskie

 

Obowiązki

·       Montaż paneli akustycznych z elementów aluminiowych i ich tapicerowanie zgodnie z instrukcjami stanowiskowymi

·       Dbanie o bezpieczeństwo na stanowisku pracy

·       Dbanie o jakość wykonywanych produktów

 

Wymagania

·       Wysokie zdolności manualne

·       Doświadczenie w tapicerstwie – mile widziane

·       Motywacja do pracy i rozwoju

·       Obowiązkowość i staranność

·       Gotowość do pracy pod presją czasu

 

Oferujemy

·       Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie

·       Dojazd do pracy autobusem zakładowym (trasa Stęszew – Komorniki – Gądki) (trasa Poznań - Gądki)

·       Możliwość dalszego rozwoju zawodowego

·       Przyjazną atmosferę w pracy w międzynarodowym środowisku

·       Benefity: opieka medyczna, grupowe ubezpieczenie na życie, karta Multisport, świeże owoce każdego dnia

 

Zgłoszenia prosimy wysyłać w postaci CV i listu motywacyjnego drogą mailową na adres pato@softcells.com lub listownie:

 

Kvadrat Soft Cells sp. z o.o.

ul. Poznańska 3

62-023 Gądki

Oferta nadesłana 17 kwietnia 2018 roku

___________________________________________________________________________________

Niepubliczny żłobek w Komornikach poszukuje kandydatów na stanowisko

 

OPIEKUN W ŻŁOBKU wymiar pracy ¾ etatu

 

POMOC OPIEKUNA W ŻŁOBKU wymiar pracy ½ etatu

 

WYMAGANIA:

 

  • Wykształcenie: pedagogika opiekuńczo-wychowawcza, pedagogika wczesnoszkolna i przedszkolna, położnictwo i pielęgniarstwo, lub ukończony kurs opieki dziecięcej do lat trzech.
  • Optymizm i opanowanie
  • Umiejętność organizowania zajęć dla dzieci
  • Odpowiedzialność, odporność na stres

 

OFERUJEMY:

 

  • Stabilne warunki zatrudnienia
  • Pracę w młodym, ambitnym zespole

 

 

 

Jeśli lubisz pracę z dziećmi prosimy o kontakt pod adresem

 

kontakt@basniolandia.pl

 

 

 

Oferta nadesłana 3 kwietnia 2018 roku

 

___________________________________________________________________________________

 

 

Bank Spółdzielczy w Luboniu poszukuje osób do pracy na stanowiskach:

Opiekun klienta

Doradca kredytowy 

Oferta nadesłana 8 marca 2018 roku

 ___________________________________________________________________________________

BIURO RACHUNKOWE AGNIESZKA KRZYŻAŃSKA

w PLEWISKACH

 

POSZUKUJE PRACOWNIKA

 

STUDENT/ASYSTENT KSIĘGOWEJ

 

do przyuczenia

 

 

Nasze wymagania: 

̵ umiejętność współpracy w zespole, 

̵ umiejętność pracy pod presją czasu oraz organizacji pracy własnej, 

̵ doświadczenie w przypadku asystenta księgowej min.6 miesięcy na tym samym lub podobnym stanowisku, 

̵ praktyczna znajomość zagadnień księgowych i podatkowych, 


Główny zakres obowiązków: 

̵ sprawdzanie dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym, 

̵ księgowanie dokumentów z uwzględnieniem przepisów podatkowych PIT CIT i VAT, 

̵ uzgadnianie sald na koniec miesiąca oraz sporządzanie rozliczeń


Oferujemy: 

̵ stabilne warunki zatrudnienia
̵ dogodną lokalizację biura: Plewiska Nowy Rynek 

̵ możliwość rozwoju zawodowego. 

Aplikacje (CV) prosimy przesyłać na adres: biuro@podatkikrzyzanska.pl 

Do aplikacji należy dodać klauzulę: 

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002 roku Nr 101, poz. 926 ze zm.).

Oferta nadesłana 27 lutego 2018 roku

 

 

___________________________________________________________________________________

 

 PHU ,,JAWI'' Sp. z o.o. poszukuje: 

osób do sprzątania pojazdów w Poznaniu
Więcej informacj: tel. 61-222-60-50 

Oferta nadesłana 15 lutego 2018 roku
___________________________________________________________________________________

Strączkowscy Centrum Ogrodnicze w Luboniu poszukuje:

Specjalisty ds sprzedaży Stihl&Viking

Szukamy właśnie Ciebie, jeśli cechuje Cię:


✓ Motywacja i zdolność do szybkiego uczenia się
✓ Chęć rozwoju i kreatywne myślenie
✓ Dobra organizacja pracy
✓ Mile widziane będzie doświadczenie/wiedza w tematyce leśniczej, technicznej lub ogrodniczej

Do Twoich obowiązków należeć będzie:


✓ Bieżąca obsługa Klientów w stacjonarnym dziale technicznym
✓ Bieżąca obsługa działu technicznego (przyjmowanie dostaw, dbałość o porządek)
✓ Bieżąca obsługa sklepu internetowego

Co możemy Ci zaoferować?


✓ pracę na pełen etat
✓ możliwość zdobycia praktycznej wiedzy w branży technicznej
✓ cykl szkoleń Stihl&Viking przygotowujących do obsługi Klienta
✓ rabaty w dziale ogrodniczym

Jeśli jesteś zainteresowany, wyślij nam swoje CV na adres mailowy biuro@straczkowscy.pl. Napisz też w kilku zdaniach, dlaczego widzisz się w naszej firmie.

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 922 z późn. zm. ). Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.

Oferta nadesłana 17 stycznia 2018 roku

_____________________________________________________________________________________

Jesteśmy szybko rozwijającą się firmą rodzinną o całkowicie polskim kapitale, istniejącą na rynku od ponad 10 lat. Produkujemy opakowania i etykiety z folii termokurczliwej, rękawy oraz sztywne opakowania przestrzenne (tuby), kapturki termokurczliwe do butelek na wina i alkohole.

 

Na początku roku uruchomiliśmy nowoczesną maszynę do druku fleksograficznego. Planujemy dalszy rozwój parku maszynowego w najbliższych miesiącach.

 

KONSULTANT DS. OBSŁUGI KLIENTA

 

Miejsce pracy: Poznań, Gołuski (pow. Poznański, okolice Plewisk)
Region: wielkopolskie

 

Opis stanowiska:

 

  • obsługa klientów przez telefon (doradztwo w zakresie oferowanych produktów, przyjmowanie zamówień, wykonywanie wycen, przygotowywanie ofert, kontakt z klientami podczas realizacji zamówień)
  • przygotowywanie ofert handlowych, negocjowanie warunków współpracy oraz utrzymywanie i budowanie długofalowych relacji biznesowych z klientami
  • koordynacja procesu realizacji złożonych zamówień
  • współpraca i koordynacja działań operacyjnych z innymi działami firmy w zakresie zamówień klientów
  • analiza rynku, otoczenia, aktywności konkurencji
  • kształtowanie i promowanie wizerunku firmy

 

Wymagania:

 

  • doświadczenie w obsłudze klientów i koordynacji procesów wewnętrznych
  • mile widziane doświadczenie w branży opakowań, druku fleksograficznym etykiet oraz sleeve
  • dobra znajomość pakietu MS Office
  • umiejętność przygotowywania ofert
  • znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej komunikatywnym mile widziana  
  • obowiązkowość i zaangażowanie w powierzone zadania
  • umiejętność współpracy w zespole

 

Oferujemy:

 

  • umowę o pracę na pełen etat
  • stabilne warunki pracy i atrakcyjne warunki zatrudnienia
  • możliwość rozwoju zawodowego i doskonalenia umiejętności w stabilnej i dynamicznie rozwijającej się firmie
  • profesjonalne narzędzia pracy

 

 

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie aplikacji na adres mailowy rekrutacja@b-g.pl lub o kontakt telefoniczny 61 8433181.

 

 

 

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).”

Ogłoszenie z dnia 20 grudnia 2017 roku

_____________________________________________________________________________________

 

Green Hotel w Komornikach k/ Poznania
poszukuje kandydatów na stanowisko
RECEPCJONISTKA / RECEPCJONISTA
Praca w systemie zmianowym 12 godzinnym (od 8:00 do 20:00 i od 20:00 do 08:00)
Wymagania:
- język obcy w stopniu komunikatywnym
- uczciwość, komunikatywność
- umiejętność pracy w zespole
- schludny wygląd zewnętrzny
- doświadczenie na podobnym stanowisku - mile widziane
CV wraz z listem motywacyjnym proszę przesyłać na adres:
praca@greenhotel.pl


W aplikacji prosimy umieścić sformułowanie: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich
danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji, zgodnie z Ustawą o ochronie danych
osobowych z dn. 29.08. 1997 r. (Dz. U. nr 133, poz. 883)”.

Oferta z dnia 15 grudnia 2017 roku

_______________________________________________________________________

Oferta nadesłana 19.10.2017 r.

 

Anton  Röhr Logistyka Sp. z o.o. wiodący Operator Logistyki Meblowej w Europie

 

oferuje pracę na stanowisku:  MAGAZYNIER /miejsce pracy Mosina/

 

Opis stanowiska:

 

  • załadunek i rozładunek towaru
  • kompletacja, etykietownie, komisjonowanie
  • prowadzenie  gospodarki magazynowej
  • czynności związane z utrzymaniem stanu na magazynie

 

Oferujemy:

 

  • stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę 
  • praca z wykorzystaniem nowoczesnych technologii /scanery, system IT
  • możliwość podnoszenia kwalifikacji -  kursy  na obsługę wózków widłowych  oraz wózków wysokiego składowania
  • motywacyjny system wynagradzania i premiowania

Tel. Kontaktowy 61 819 78 02 lub 61 819 78 05

 

____________________________________________________________________________

Oferta firmy Green Hotel z dnia 25 września 2017 roku ZOBACZ

_____________________________________________________________

 Oferta firmy MylaQ z dnia 19 września 2017 roku ZOBACZ

_______________________________________________________________________________

 

Polska firma odzieżowa VOLCANO zatrudni do swojego salonu w Factory Outlet w Luboniu k/Poznania osobę na stanowisko: KIEROWNIKA SALONU.

 

Oferujemy:

  • ciekawą pracę w stabilnej i dynamicznej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o świadczenie usług – działalność gospodarcza – proste zasady współpracy,
  • system premiowania uzależniony od osiąganych wyników,
  • pakiet zniżek pracowniczych

 

Twoje obowiązki:

  • koordynacja pracy sklepu i realizacja planów sprzedażowych
  • zarządzanie podległym zespołem pracowników: rekrutacja, szkolenie
  • aktywny udział w procesie sprzedaży oraz dbałość o profesjonalną obsługę klienta
  • współpracę z Centralą, raportowanie wyników

 

Od Kandydatów oczekujemy:

  • doświadczenia w pracy w salonie odzieżowym – na stanowisku kierownika, zastępcy kierownika lub visual merchandisera
  • rozwiniętych zdolności organizacyjnych
  • umiejętności zarządzania podległym zespołem
  • pasji do handlu i kontaktu z ludźmi
  • zaangażowania, samodzielności, uczciwości

 

Oferta ważna do 17 września 2017 roku.

 

Osoby zainteresowane proszę o przesłanie CV na adres abuko@volcano.pl lub za pomocą portalu pracuj.pl

 Oferta z dnia 31.08.2017 roku

____________________________________________________________________________

 

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, 1662).

Mondelēz International to spółka, której powołaniu przyświecał ważny cel – dostarcza

konsumentom chwil radości, dzieląc się z nimi markami znanymi na całym świecie.

 

Jesteśmy światowym liderem na rynku czekolady, ciastek, gum do żucia oraz cukierków.

 

W związku z rozwojem naszej firmy poszukujemy kandydatek/kandydatów na stanowisko:

Operator Maszyn

 miejsce pracy: Fabryka Czekolady, Jankowice k/Poznania

Do obowiązków osoby na tym stanowisku należeć będzie:

  • Prowadzenie procesu produkcyjnego zgodnie ze standardami
  • Bieżąca kontrola jakości produkowanego wyrobu
  • Współpraca z Działem Utrzymania Ruchu w zakresie działań prewencyjnych i remontowych
  • Przezbrajanie maszyn i urządzeń produkcyjnych
  • Bieżąca kontrola obsługiwanych maszyn i urządzeń
  • Diagnostyka, regulacje i usuwanie usterek maszyn, prace modernizacyjne
  • Bieżąca ewidencja i kontrola parametrów produkcyjnych

Poszukujemy kandydatów, którzy mają:

  • Min. roczne doświadczenie w obsłudze technicznej maszyn i urządzeń zautomatyzowanych
  • Mile widziane wykształcenie  techniczne, preferowane mechaniczne
  • Znajomość podstaw obsługi komputera i pakietu MS Office
  • Umiejętność czytania instrukcji technicznych
  • Umiejętność diagnozowania awarii i naprawy maszyn i urządzeń
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Sumienność, odpowiedzialność
  • Dyspozycyjność do pracy w systemie pracy zmianowej w 4 brygadach

Wybranej osobie oferujemy:

  • Zatrudnienie w renomowanej, międzynarodowej firmie
  • Rozwój zawodowy
  • Szeroki pakiet socjalny (prywatna opieka medyczna, karty sportowe, bony rekreacyjne, ubezpieczenie, program emerytalny)
  • Deputaty pracownicze
  • Atrakcyjny system premiowy

 Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV na adres rekrutacjapoznan@mdlz.com
lub aplikowanie przez stronę app.enJOYmdlz.pl.

Informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.

 

Prosimy o załączenie w CV poniższej klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacyjnego, zgodnie z przepisami ustawy z 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z póź. zm.)

Oferta z dnia 30 sieprnia 2017 roku

___________________________________________________________________________

Operator Działu Mas

Sekcja Produkcji

miejsce pracy: Fabryka Czekolady, Jankowice k/Poznania

Do obowiązków osoby na tym stanowisku należeć będzie:

  • Prowadzenie  i nadzór nad prawidłowym przebiegiem procesu produkcyjnego oraz bieżąca kontrola obsługiwanych maszyn i urządzeń
  • Obsługa urządzeń procesowych w celu wytworzenia produktu zgodnego ze specyfikacją
  • Prowadzenie dokumentacji związanej z wykonywaną pracą
  • Przestrzeganie zasad GMP i BHP

Nasze oczekiwania:

  • Doświadczenie w pracy na produkcji przy obsłudze urządzeń  (najchętniej w branży spożywczej, chemicznej lub pokrewnej)
  • Znajomość podstaw obsługi komputera i pakietu MsOffice
  • Komunikatywność i umiejętności pracy w grupie
  • Gotowość do pracy w systemie zmianowym

Wybranej osobie oferujemy:

  • Zatrudnienie w renomowanej, międzynarodowej firmie
  • Rozwój zawodowy
  • Szeroki pakiet socjalny (prywatna opieka medyczna, karty sportowe, bony rekreacyjne, ubezpieczenie, program emerytalny)
  • Deputaty pracownicze
  • Atrakcyjny system premiowy

 Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV na adres rekrutacjapoznan@mdlz.com
lub aplikowanie przez stronę app.enJOYmdlz.pl.

Informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.

Prosimy o załączenie w CV poniższej klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacyjnego, zgodnie z przepisami ustawy z 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z póź. zm.)

Oferta z dnia 30 sieprnia 2017 roku

_____________________________________________________________________________

CASTORAMA

Jesteśmy liderem na rynku DIY & Home improvement. To ludzie tworzą sukces naszej firmy. STANOWISKO: doradca handlowy TWOJA ROLA Osoba zatrudniona na tym stanowisku zapewnia miłą i fachową obsługę Klientów sklepu w zakresie sprzedaży produktów sektora. Uczestniczy w zaopatrzeniu i utrzymaniu działu oraz wykonuje inne zadania powierzone przez przełożonego. TWOJE DOŚWIADCZENIA I UMIEJĘTNOŚCI zorientowanie na obsługę Klienta i zaangażowanie; wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne; umiejętność pracy indywidualnej i w zespole; mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku; znajomość pakietu MS Office; wykształcenie min. zawodowe. MY OFERUJEMY pracę w miłej i twórczej atmosferze; możliwość rozwoju m.in. poprzez szereg szkoleń; przejrzyste zasady zatrudniania i wynagradzania; możliwość wyboru interesujących świadczeń dodatkowych; prywatną opiekę medyczną. APLIKUJ NA https://www.castorama.pl/praca/castorama Lokalizacja: Castorama Komorniki , ul.H.Konopackiej 20 Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi Kandydatami. "Zgodnie z art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1182 z późn. zm.) informuję, iż administratorem danych osobowych udostępnionych przez Panią/Pana dobrowolnie w celu przeprowadzenia rekrutacji jest Castorama Polska Sp. z o.o., z siedzibą w Warszawie (02-255) przy ul. Krakowiaków 78. Dane osobowe mogą zostać udostępnione wyłącznie podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.” CASTORAMA-Jesteśmy liderem na rynku DIY & Home improvement. To ludzie tworzą sukces naszej firmy. STANOWISKO: Pracownik Sektora Logistyki TWOJA ROLA przyjmowanie oraz rozpoznanie towaru; obsługa strefy odbioru towaru; właściwe rozmieszczenie produktów na terenie sklepu i magazynu; wysyłanie reklamacji; nadzór nad gospodarowaniem opakowaniami zwrotnymi w sklepie. TWOJE DOŚWIADCZENIA I UMIEJĘTNOŚCI zaangażowanie; umiejętność pracy indywidualnej i w zespole; dobra organizacja pracy; mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku; znajomość pakietu MS Office; wykształcenie min. zawodowe. MY OFERUJEMY pracę w miłej i twórczej atmosferze; możliwość rozwoju m.in. poprzez szereg szkoleń; przejrzyste zasady zatrudniania i wynagradzania; możliwość wyboru interesujących świadczeń dodatkowych; prywatną opiekę medyczną. APLIKUJ NA https://www.castorama.pl/praca/castorama Lokalizacja: Castorama Komorniki , ul.H.Konopackiej 20 Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi Kandydatami. "Zgodnie z art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1182 z późn. zm.) informuję, iż administratorem danych osobowych udostępnionych przez Panią/Pana dobrowolnie w celu przeprowadzenia rekrutacji jest Castorama Polska Sp. z o.o., z siedzibą w Warszawie (02-255) przy ul. Krakowiaków 78. Dane osobowe mogą zostać udostępnione wyłącznie podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.”

Oferty z dnia 30 sierpnia 2017 roku

_____________________________________________________________________________

Firma Dalprint istnieje na rynku od 1990 roku i początkowo była kojarzona z branżą biurową. W 2006 roku postanowiła skupić się na, mało popularnej wówczas w Polsce, branży kreatywnej.

 

W związku z ciągłym rozwojem firmy poszukujemy osób chętnych do pracy na stanowisku magazynier.

 

 Pracownik Magazynu

 

Miejsce pracy: Komorniki ul. Żabikowska 25

 

 Region: wielkopolskie

 

Opis stanowiska:

 

• kompleksowe prace związane z obsługą magazynu

 

m.in. przygotowanie towaru do wysyłki,

 

sprawdzanie ilościowe i jakościowe towaru przyjmowanego

 

i wydawanego, rozładunek dostaw, rozmieszczanie i układanie przyjętego towaru na wyznaczonej powierzchni magazynowej.

 

• prace fizyczne związane z załadunkiem i rozładunkiem

 

• pakowanie wysyłek

 

• praca zgodnie z przyjętymi standardami pracy

 

• dbanie o porządek na stanowisku pracy

 

Wymagania:

 

• wysoki poziom umiejętności organizowania

 

• inicjatywa i kreatywność

 

• samodzielność oraz systematyczność

 

Oferujemy:

 

• pracę w młodym zespole w dynamicznie rozwijającej się firmie

 

• praca w trybie jednozmianowym od poniedziałku do piątku od 8:00 do 16:00

 

• zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie (studenci) lub umowy o pracę

 

Dogodny dojazd autobusem linii 702 z górczyna

 

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV ze zdjęciem na adres: p.bartczak@dalprint.pl

 

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)"

 

 Oferta z dnia 29 sierpnia 2017 roku

_________________________________________________

Baribal Auto Serwis zatrudni mechaników samochodowych.

Serwis znajduje się w Poznaniu przy rondzie Żegrze na terenie stacji B P.

 

Oferujemy dobre warunki płacowe w zależności od prezentowanych kwalifikacji, stałą pracę na umowę o pracę  możliwość podnoszenia kwalifikacji.

 

Pracujemy od 7,00 do 20,00 w soboty od 8,00 do 14,00, praca na zmiany.

 

www.baribalserwis.pl

zapraszamy do kontaktu tel. 601 88 17 01

Oferta z dnia 23 sierpnia 2017 roku.

 

 ___________________________________________________________________________________

Firma Millano to firma rodzinna z wieloletnią tradycją, w której  każdy pracownik ma jasno określone zadania i odgrywa w niej równie ważną rolę. Jesteśmy zespołem ludzi kreatywnych, odważnych i otwartych na nowe wyzwania. Każdy z nas jest fachowcem w swojej dziedzinie i z pasją podchodzi do swoich obowiązków. Codziennie czekają na nas nowe zadania, dzięki którym wspólnie uczymy się, rozwijamy, zdobywamy nowe doświadczenia, dbając przy tym o dobrą atmosferę.

W związku z intensywnym rozwojem produkcji poszukujemy osób chętnych do pracy na stanowisku:

 

ZASYPOWY

 miejsce pracy: Przeźmierowo, k. Poznania

 Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna między innymi za:

 

  • Uzupełnianie silosów surowcami sypkimi i płynnymi
  • Dowóz i rozładunek surowców
  • Bieżąca kontrola prawidłowości procesu produkcyjnego
  • Dbanie o prządek w obrębie stanowiska pracy

 

Wymagania:

 

  • Doświadczenie w pracy w obszarze produkcji
  • Sprawność fizyczna
  • Dokładność i dobra organizacja pracy
  • Badania sanitarne
  • Gotowość do pracy 3-zmianowej
  • Uprawnienia na wózki widłowe

 

Oferujemy:

 

  • Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej
  • Pracę na samodzielnym stanowisku
  • Pracę w przyjaznej atmosferze
  • Transport pracowniczy autobusem firmowym

oraz

 

Pakowacz wyrobów czekoladowych

 

miejsce pracy: Przeźmierowo, k. Poznania

 

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna między innymi za:

 

 

 

  • Pakowanie wyrobów gotowych na linii produkcyjnej
  • Znakowanie opakowań jednostkowych i zbiorczych
  • Układanie opakowań na paletach
  • Utrzymywanie porządku na stanowisku pracy

 

 

 

Nasze oczekiwania wobec kandydata:

 

 

 

  • Sumienność
  • Dokładność
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Książeczka Sanepidu
  • Gotowość do pracy w systemie 3-zmianowym

 

 

 

Oferujemy:

 

 

 

  • Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Bezpłatny dojazd autobusem firmowym

 

 

 

Prosimy o zamieszczenie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą o Ochronie Danych Osobowych z 29 sierpnia 1997r. Dz.U. Nr 133, poz. 883)".

 

Administratorem danych jest PPHU Millano Sp. z o.o. z siedzibą w Przeźmierowo 62-081, Wysogotowska 15 oraz Zakład Wyrobów Cukierniczych Millano Krzysztof Kotas z siedzibą w Przeźmierowo 62-081, Wysogotowska 15. Dane zbierane są dla potrzeb obecnej rekrutacji, a w przypadku wyrażenia przez Panią/Pana wyraźnej i dobrowolnej zgody także dla potrzeb przyszłych rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest dobrowolne ale konieczne do przeprowadzenia rekrutacji. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne i wymaga Pani/Pana wyraźnej zgody.

 

Oferta pracy z dnia 21 sieprnia 2017 roku

_________________________________________________________________

 

 

 

Puszczykowo, dnia 28.06.2017
OFERTA PRACY
KIEROWCA – MONTAŻYSTA MEBLI
Puszczykowo
KONSIMO Sp. z o.o. Sp. K. - firma handlowa, działająca w branży meblowej oraz artykułów dekoracyjnych, poszukuje do pracy w Puszczykowie kandydata na stanowisko KIEROWCA – MONTAŻYSTA MEBLI.
Oferujemy umowę o pracę, pełen etat oraz atrakcyjne wynagrodzenie (+ możliwe premie za efektywną pracę).

Wymagania:
Zdolności manualne przydatne przy skręcaniu mebli
Prawo jazdy kategorii B
Sprawność fizyczna

Prosimy o przesłanie swojego CV na adres:
sekretariat@konsimo.pl
lub o kontakt tel. 61 2818454
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)"
____________________________________________________________________

Puszczykowo, dnia 28.06.2017
OFERTA PRACY
PRACOWNIK MAGAZYNU
Puszczykowo
KONSIMO Sp. z o.o. Sp. K. - firma handlowa, działająca w branży meblowej oraz artykułów dekoracyjnych, poszukuje do pracy w Puszczykowie kandydata na stanowisko PRACOWNIK MAGAZYNU.
Oferujemy umowę o pracę, pełen etat oraz atrakcyjne wynagrodzenie (+ możliwe premie za efektywną pracę).

Wymagania:
Prawo jazdy kategorii B
Sprawność fizyczna
Zdolności manualne przydatne przy skręcaniu mebli


Prosimy o przesłanie swojego CV na adres:
sekretariat@konsimo.pl
lub o kontakt tel. 61 2818454
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)"

________________________________________________________________________________

Firma gastronomiczna zatrudni cały zespół

 

Firma gastronomiczna zatrudni cały zespół:

Szefa kuchni, kucharzy, kucharki, pomoce kuchenne (mile widziane renciski)

 

GWARANTUJEMY:

- stabilna praca – umowa o pracę

- atrakcyjne wynagrodzenie

Praca na terenie Komornik

Zainteresowanych prosimy o wysyłanie cv na adrese- mail : biuro@finebox.pl bądź kontakt pod numerem telefonu: 790-480-767

 

 Ogłoszenie z dnia 8 czerwca 2017 roku

________________________________________________________________________

 

 

 

Green Hotel w Komornikach k/ Poznania poszukuje kandydatów na stanowiska:

RECEPCJONISTKA / RECEPCJONISTA
Praca w systemie zmianowym 12 godzinnym (od 8:00 do 20:00 i od 20:00 do 08:00)
Wymagania:
- język obcy w stopniu komunikatywnym
- uczciwość, komunikatywność
- umiejętność pracy w zespole
- schludny wygląd zewnętrzny
- doświadczenie na podobnym stanowisku - mile widziane

PRACOWNIK OBSŁUGI TECHNICZNEJ tzw. „złota rączka”
Wymagania:
· Dobra organizacja pracy
· Odpowiedzialność za powierzone zadania
· Umiejętność pracy w zespole
· Dyspozycyjność
· Mile widziane uprawnienia elektryczne

POMOC KUCHENNA
Wymagania:
· Dobra organizacja pracy
· Odpowiedzialność za powierzone zadania
· Umiejętność pracy w zespole
· Zamiłowanie do porządku, czystości
· Dyspozycyjność (praca zmianowa)
· Dbałość o schludny wygląd osobisty i miejsca pracy
· Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku

KELNER/KELNERKA
Opis stanowiska:
· Obsługa gości a la carte
· Obsługa bankietów, konferencji, imprez okolicznościowych
· Praca z systemem komputerowym Gastro Pos
Wymagania:
· Dobra organizacja pracy
· Odpowiedzialność za powierzone zadania
· Umiejętność pracy w zespole
· Komunikatywna znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego
· Wysoka kultura osobista
· Łatwość nawiązywania kontaktów
· Dyspozycyjność (praca zmianowa)
· Dodatkowym atutem będzie doświadczenie w pracy na w/w stanowisku
Oferujemy:
· Elastyczną formę zatrudnienia ( umowa o pracę, umowa-zlecenie)
· pracę w środowisku o wysokim standardzie jakościowym
· możliwość rozwoju zawodowego
· możliwość współtworzenia imprez plenerowych i ofert kateringowych

CV wraz z listem motywacyjnym proszę przesyłać na adres:
praca@greenhotel.pl
Kontakt telefoniczny 602-63-98-86
W aplikacji prosimy umieścić sformułowanie: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie
moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji, zgodnie z Ustawą o
ochronie danych osobowych z dn. 29.08. 1997 r. (Dz. U. nr 133, poz. 883)”.

Ogłoszenie nadesłane dnia 31.03.2017 roku

_________________________________________________________________

Firma Duko Engineering poszukuje pracowników budowlanych oraz osoby chętne do przyuczenia.

Praca na kontraktach budowlanych w Wielkopolsce oraz na terenie kraju.

DOŚWIADCZENIE W BRANŻY NIE JEST WYMAGANE !!!

Kandydatom zapewniamy:

  • zatrudnienie na umowę o pracę  w solidnej firmie z 10-letnim doświadczeniem
  • poznanie nowoczesnych technologii renowacji stali i betonu
  • atrakcyjne i terminowe wynagrodzenie  
  • bezpłatny dojazd, nocleg oraz wyżywienie w przypadku robót poza miejscem zamieszkania
  • specjalistyczną odzież roboczą

Od kandydatów wymagamy:

  • zaangażowania
  • dyspozycyjności
  • odpowiedzialności
  • umiejętności pracy w zespole
  • braku przeciwskazań do pracy na wysokościach powyżej 3 m oraz w wykopach

PRACA OD ZARAZ !!!
KONTAKT POD NUMEREM 601-922-604

_____________________________________________________________________________

Multichem Sp. z o.o. | ul. Przemysłowa 2 | PL62-030 Luboń | tel.: +48 61 893 37 31 • fax: +48 61 893 37 32 • info@multichem.pl • www.multichem.pl

Stażysta w laboratorium kolorystycznym
    
Miejsce pracy: Luboń, ul. Przemysłowa 2 – siedziba firmy    Liczba wakatów: 1


Wymagania:


Studenci V roku lub Absolwenci
Dobra znajomość języka angielskiego
Prawidłowe postrzeganie kolorów
Precyzja i dobra organizacja pracy
Mile widziana umiejętność obsługi spektrofotometru

Oferujemy:


Możliwość rozwoju zawodowego poprzez uczestnictwo w 3-miesięcznym płatnym programie stażowym
Naukę poprzez udział w bieżącej pracy laboratorium kolorystycznego
Po zakończonym stażu możliwość zatrudnienia na umowę o pracę
Zakres zadań:
Głównym zadaniem będzie praca z programem recepturowym – tworzenie nowych receptur przy użyciu spektrofotometru oraz pistoletu lakierniczego, nadzorowanie zmian wprowadzanych do programu, kontrola i ulepszanie receptur
Utrzymanie i rozbudowa wzornika kolorów

Oferta nadesłana 3 marca 2017 roku

______________________________________________________________________

 

Oferta nadesłana 20 grudnia 2016 r.

FallWork Sp. z o.o. Agencja Pracy Tymczasowej i Doradztwa Personalnego (wpisana do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia pod nr 6231) poszukuje kandydata na stanowisko:

Pracownik Inwentaryzacji w Hipermarkecie

Miejsce pracy: Luboń k/Poznania,
Termin: 08/09.01.2016

Mile widziane książeczki Sanepidu.

Do zadań pracownika inwentaryzacji należeć będzie:

  • zliczanie towaru
  • wykładanie towaru

Oferujemy:

  • prosty zakres obowiązków
  • wynagrodzenie godzinowe (12,00 zł netto)
  • szybką wypłatę

Wszystkich zainteresowanych powyższą ofertą zapraszamy do przesłania swojego CV. Na pewno oddzwonimy!

Prosimy o dopisanie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych przy realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych (DZ.U. nr 133 poz. 883)."

*oferta pracy tymczasowej

________________________________________________________________________

Oferta nadesłana 20 grudnia 2016 r.

Agencja FallWork o certyfikacie Agencji Zatrudnienia nr 6231 jest firmą o bogatym doświadczeniu i ugruntowanej pozycji rynkowej, oferującą kompleksowe usługi z zakresu wynajmu personelu tymczasowego oraz rekrutacji stałych.

W związku z prowadzonymi aktualnie projektami rekrutacyjnymi dla naszego klienta z branży produkcyjnej, poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Pracownik sortowni logistycznej

Oferujemy:

  • pracę na pełny etat od zaraz
  • wynagrodzenie godzinowe
  • możliwość zdobycia pierwszego doświadczenia w pracy na magazynie logistycznym
  • proste zadania i obowiązki

Wymagania:

  • siła fizyczna
  • dyspozycyjność do pracy trzyzmianowej (istnieje możliwość wyboru jednej stałej zmiany z tych trzech)
  • dyspozycyjność od poniedziałku do piątku
  • własny dojazd do Komornik

Osoby zainteresowane prosimy o wysłanie CV w ramach odpowiedzi na ogłoszenie lub kontakt telefoniczny.
Email: praca.poznan@fallwork.pl lub 790 790 544

Oferta pracy ważna od zaraz

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Ogłoszenie wystawiła Agencja Pracy Fallwork nr 6231.

Oferta pracy tymczasowej

___________________________________________________________________

Oferta nadesłana 22.11. 2016 roku

Firma TOVAGO producent artykułów spożywczych zatrudni na stanowisko:
GOSPODARCZO-MAGAZYNOWE

Zakres obowiązków:

  • dbanie o porządek wokół firmy
  • przyjmowanie i wydawanie towaru
  • owijanie palet-Owijarką
  • kontrola nad magazynem
  • aktualne prawo jazdy kat B

Wymagania:

  • wielozadaniowość
  • odpowiedzialność i dokładność
  • komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
  • dobra organizacja własnej pracy
  • zaangażowanie
  • brak przeciwwskazań do pracy fizycznej
  • dyspozycyjność
  • mile widziane uprawnienia do obsługi wózka widłowego.

Miejsce pracy TOVAGO ul. Poznańska 83, 62-040 Puszczykowo

Kontakt (nr tel. lub email):
608-01-66-44 tovago@tovago.pl
______________________________________________________________________________

Oferta  z dnia 15.11. 2016 roku

Oferujemy możliwość zatrudnienia od zaraz na stanowisku:

Pracownika ds. rozdzielania korespondencji na sortowni

Obowiązki:
-sortowanie listów i paczek
-dzielenie korespondencji na poszczególne działy
-sortowanie przesyłek według określonego kryterium

Wymagania:
-brak przeciwwskazań do pracy fizycznej
-umiejętność pracy w grupie
-skrupulatność i zaangażowanie w powierzone obowiązki

Oferujemy:
-prace na pełny etat od poniedziałku do piątku na jednej z trzech dostępnych zmian (6-14, 14-22, 22-6)
-wynagrodzenie godzinowe
-proste obowiązki i zadania na sortowni


Oferta pracy ważna od zaraz-osoby zaintaresowane proszę o kontakt na adres d.szygenda@fallwork.pl, bądź tel: 790-790-544

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Ogłoszenie wystawiła Agencja Pracy Fallwork nr 6231.
Oferta pracy tymczasowej
_________________________________________________________

 

Oferta nadesłana 16 listopada 2016 roku

Auchan Komorniki - poszukuje Kandydatów i Kandydatki na stanowisko Pracownik Hali - dział spożywczy i przemysłowy.
Auchan Komorniki - poszukuje Kandydatów i Kandydatki na stanowisko Pracownik Hali - dział spożywczy i przemysłowy.

Charakter pracy:

• Obsługa i doradztwo klienta,
• Ekspozycja towaru,
• Oznaczenie i czystość na dziale,
• Kontrola etykiet cenowych,
• Zapobieganie stratom,

Oczekujemy:

• Umiejętności współpracy z ludźmi,
• Dyspozycyjności i zaangażowania,
• Uprzejmości,
• Samodzielności
• Mile widziana książeczka Sanepidu.

Oferujemy:

• Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
• Stabilną pracę w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
• Przyuczenie do wykonywania zawodu,
• Akcjonariat pracowniczy,
• Opiekę medyczną i rozbudowany pakiet świadczeń socjalnych.

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie dokumentów ( list motywacyjny, CV ) na adres rekrutacja.komorniki @auchan.pl  lub komorniki@auchan.pl , tel.  61 656 86 00 / 61 656 86 31/ 61 656 86 43

lub

Centrum Handlowe Auchan Komorniki
ul. Głogowska 432
60 - 004 Poznań

 

 Auchan Komorniki - poszukuje Kandydatów i Kandydatki na stanowisko   KASJER / KASJERKA.



Charakter pracy:

Przyjęcie i obsługa Klienta zgodnie z zasadami firmy,
Obsługa kasy fiskalnej,
Rozliczanie środków płatniczych,
Zapobieganie powstawaniu strat.

     Oczekujemy:

Umiejętności współpracy z ludźmi,
Dyspozycyjności i zaangażowania,
Uprzejmości,
Samodzielności
Mile widziana aktualna książeczka Sanepidu.

 Oferujemy:

Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
Stabilną pracę w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
Przyuczenie do wykonywania zawodu,
Akcjonariat pracowniczy,
Opiekę medyczną i rozbudowany pakiet świadczeń socjalnych.

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie dokumentów ( list motywacyjny, CV ) na adres rekrutacja.komorniki @auchan.pl  lub komorniki@auchan.pl ,
 tel.  61 656 86 00 / 61 656 86 31/ 61 656 86 43

lub

Centrum Handlowe Auchan Komorniki
ul. Głogowska 432
60 - 004 Poznań

______________________________________________________________________________

Oferta nadesłana 11 października 2016 r.

Agencja Pośrednictwa Pracy In Temporis Polska od 2005 roku figuruje w rejestrze agencji
zatrudnienia pod numerem rejestracyjnym 1954. Od tego czasu prowadzimy działalność na terenie Polski i Unii Europejskiej w zakresie pośrednictwa pracy i agencji pracy tymczasowej.
Dla naszego klienta specjalizującego się w dziedzinie produkcji kopert i opakowań poszukujemy pracownika na stanowisko:

 

PRACOWNIK PRODUKCJI

 

miejsce pracy: Luboń k. Poznania

 

Na stanowisku będziesz odpowiedzialny za:
-obsługę krajarki
-proste prace produkcyjne
-przestrzeganie przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy

 

Od idealnego kandydata wymagamy:
-dyspozycyjności do pracy 6-14, 14-22 od pon do pt
-sumienności i dokładności
-sprawności do pracy fizycznej

 

Ze swojej strony oferujemy:
-zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
-po miesiącu zatrudnienie bezpośrednio u pracodawcy
-wynagrodzenie w wysokości 12 zł netto za godzinę

 

Oferta pracy tymczasowej, licencja nr 1954.

 

Osoby spełniające wymagania prosimy o przesyłanie CV za pośrednictwem portalu.

 

Zgłoszenia osobiste prosimy kierować na adres:
In Temporis Polska Sp. z o.o.
ul. Św. Czesława 4 (Wilda),
61-563 Poznań
od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 – 16.00

 

Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi osobami.

 

Aplikacje bez numeru referencyjnego lub nazwy stanowiska nie będą brane pod uwagę.

 

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.

______________________________________________________________________

 

Oferta nadesłana 23 września 2016 r.

Wittchen S.A. to lider na rynku ekskluzywnych produktów skórzanych. W chwili obecnej w związku z rozwojem poszukujemy dynamicznej, konsekwentnej w działaniu, nastawionej na sukces osoby, która dołączy do naszego zespołu i wspólnie z nami będzie realizować naszą misję "Twórcze i eleganckie budowanie marki WITTCHEN przez ludzi dla ludzi".
 
Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko: Sprzedawca
Miejsce pracy: Luboń
Wymiar pracy: pełen etat  

Zakres zadań :

  • profesjonalna obsługa klienta w oparciu o standardy WITTCHEN
  • aktywna pomoc i doradztwo klientom w zakupach
  • realizacja planów sprzedażowych
  • budowanie relacji z klientem
  • dbałość o wygląd salonu i ekspozycję produktów

Oferujemy:

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • atrakcyjne wynagrodzenie zasadnicze oraz  system premiowy powiązany z wynikami sprzedaży
  • dofinansowaną prywatną opiekę medyczną
  • kartę sportowo-rekreacyjną MultiSport oraz zniżki na firmowe produkty
  • możliwość rozwoju zawodowego
  • system profesjonalnych szkoleń
  • elastyczne godziny pracy
  • pracę w miłej atmosferze

Zapraszamy do aplikowania osoby, które:

  • posiadają doświadczenie w obsłudze klienta
  • mają łatwość  nawiązywania kontaktów oraz budowania relacji z klientami
  • mają w sobie pasję do aktywnej sprzedaży
  • potrafią pracować z celami sprzedażowymi
  • posiadają wysokie zdolności komunikacyjne i interpersonalne
  • wyróżniają się znajomością technik sprzedaży i umiejętnością zastosowania ich w praktyce

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji na adres: rekrutacje@wittchen.com
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm."

________________________________________________________________________________________

Firma Hamburger Recycling zatrudni pracownika do prac biurowych.

Do zadań będzie należeć prowadzenie dokumentacji biurowych, prowadzenie kasy, tworzenie raportów. Wymagana znajomość Microsoft Office, głownie Excel.

Osoby zainteresowane proszę o przesłanie CV na adres marcin.koffnyt@hamburger-recycling.pl lub kontakt pod nr tel: 663-060-083

 

Oferujemy umowę o pracę.

Miejsce pracy:  LUBOŃ ul. Dworcowa 15.

Ekspedient w markecie /Luboń/k.Poznania
Oferujemy pracę na stanowisku ekspedienta w systemie 2 zmianowym, w godzinach 6.00-14.00 i 14.00-22.00
- w oparciu o umowę zlecenia
- stawki godzinowe
- wypłata w formie tygodniówek

Wymagamy :
- książeczkę sanitarno-epidemiologiczną
- dyspozycyjność
- chęć do pracy

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli :
„Niniejszym wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w moim cv do celów związanych z procesem rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o Ochronie Danych Osobowych (Dz. U. z 2002 r. nr 101, poz. 926 ze zm.)"

*oferta pracy tymczasowej
Agencja Pracy Tymczasowej FallWork Sp. z o.o. (Certyfikat APT nr 6231)

_________________________________________________________________________

Oferta nadesłana 27 lipca 2016 r.

Firma Handlowa Eko Higiena z Sierosławia – wiodący dystrybutor marki TORK zatrudni pracownika na stanowisko:
KIEROWCA

Wymagania:

  • Prawo Jazdy kat B
  • Pracowitość
  • Sumienność
  • Komunikatywność
  • Dobra organizacja czasu pracy
  • Szybkość działania


Obowiązki:

  • Przygotowywanie dostaw dla klientów
  • Dostarczanie towaru zgodnie z dokumentami i listami przewozowymi
  • Rozliczanie się z dokumentów przewozowych
  • Dbanie o powierzonie mienie samochód, telefon

Kontakt: 508 310 325

___________________________________________________________________________________

Oferta nadesłana 12 lipca 2016 r.

Piekarnia BENUS działająca  na  rynku  polskim od  25 lat zatrudni do pracy w  Poznaniu  na stanowisko: OPERATOR  LINII  PRODUKCYJNEJ                         

Oczekujemy:

  • chęci oraz motywacji do pracy przy produkcji,
  • odpowiedzialności, komunikatywności,
  • zaangażowania oraz sumienności w pełnieniu obowiązków,
  • pełna dyspozycyjność ( system zmianowy)
  • brak przeciwwskazań zdrowotnych – ciężka praca
  • książeczka zdrowia  

Oferujemy:

  • umowę o pracę na pełen etat, wynagrodzenie godzinowe + premia
  • pełne świadczenia socjalne
  • zwracamy koszty dojazdu do pracy osobom dojeżdżającym spoza Poznania

Kontakt : 61 651 78 06  wew. 15  lub sekretariat@benus.pl

______________________________________________________________________________

Oferta nadesłana 12 lipca 2016 r.

Auchan to grupa handlowa o międzynarodowym zasięgu. W 16 krajach świata zatrudniamy ponad 300 tysięcy współpracowników. W Polsce od 1996 roku otworzyliśmy 47 hipermarketów oraz 7 centrów logistycznych.

W Auchan Komorniki obecnie poszukujemy Kandydatów i Kandydatek na stanowisko:

RZEŹNIK

Charakter pracy :

  • Rozbiór mięsa i jego porcjowanie, produkcja kiełbas
  • Obsługa i doradztwo dla klienta
  • Zatowarowanie i oznakowanie działu
  • Pakowanie, ekspozycja i wystawienie towaru

Oczekujemy:

  • Motywacji i chęci do pracy,
  • Dyspozycyjności i zaangażowania,
  • Umiejętności pracy w zespole
  • Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku
  • Mile widziana książeczka Sanepidu.

Oferujemy:

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • Stabilną pracę w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • Przyuczenie do wykonywania zawodu,
  • Akcjonariat pracowniczy,
  • Opiekę medyczną i rozbudowany pakiet świadczeń socjalnych

Osoby zainteresowane prosimy o przysłanie dokumentów na adres: rekrutacja.komorniki@auchan.pl lub przekazanie CV w Auchan Komorniki
Wszystkie  nasze rekrutacje są dostępne na stronie: www.auchan.pl/praca

___________________________________________________________________________________________

Oferta nadesłana 20 czerwca 2016 r.

PRACOWNIK FIZYCZNY – MONTAŻ MEBLI
Puszczykowo

KONSIMO Sp. z o.o. Sp. K. - firma handlowa, działająca w branży meblowej oraz artykułów dekoracyjnych, poszukuje do pracy w Puszczykowie kandydata na stanowisko PRACOWNIK FIZYCZNY – MONTAŻ MEBLI.

Oferujemy umowę o pracę, pełen etat oraz atrakcyjne wynagrodzenie (+ możliwe premie za efektywną pracę).

Wymagania:
Zdolności manualne przydatne przy skręcaniu mebli
Prawo jazdy kategorii B
Sprawność fizyczna

Prosimy o przesłanie swojego CV na adres:
sekretariat@konsimo.pl
Wówczas prosimy o dopisanie następującej klauzuli:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)".

________________________________________________________________________________________________

Oferta nadesłana 20 czerwca 2016 r.

PRACOWNIK MAGAZYNU
Puszczykowo

KONSIMO Sp. z o.o. Sp. K. - firma handlowa, działająca w branży meblowej oraz artykułów dekoracyjnych, poszukuje do pracy w Puszczykowie kandydata na stanowisko PRACOWNIK MAGAZYNU.
Oferujemy umowę o pracę, pełen etat oraz atrakcyjne wynagrodzenie (+ możliwe premie za efektywną pracę).

Wymagania:
Uprawnienia na wózki widłowe
Prawo jazdy kategorii B
Sprawność fizyczna
Zdolności manualne przydatne przy skręcaniu mebli

Prosimy o przesłanie swojego CV na adres:
sekretariat@konsimo.pl
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)".

__________________________________________________________________________________

Oferta nadesłana 19 maja 2016 r.

 

Restauracja McDonald's Luboń zatrudni Pracownika Restauracji

 

Oferujemy:

 

  • umowę o pracę
  • elastyczny grafik
  • szkolenie od podstaw
  • możliwość awansu na Instrukrora, Kierownika Zmiany
  • etat zależny od dyspozycyjności
  • darmowe napoje i tańsze posiłki
  • karta zniżkowa do wszystkich  McDonald's w Polsce
  • możliwość korzy stania z karty GoFit

 

_______________________________________________________________________________________________

Oferta nadesłana 12 maja 2016 r.

Polski oddział międzynarodowej grupy Colson Group Inc., największego na świecie producenta oraz dostawcy kół i zestawów kołowych poszukuje kandydatów na stanowisko:
Handlowiec, Doradca Klienta (Komorniki)

Opis stanowiska:
Poszukujemy kandydata na stanowisko: handlowiec - sprzedaż kół i zestawów kołowych.
Zadaniem kandydata będzie aktywne pozyskiwanie klientów z terenu WLKP.

Do dyspozycji:
Telefon,samochód,laptop.

Praca 8 godzin dziennie, od poniedziałku do piątku w godz.8:00-16:00

Wymagania:

  • Kandydat powinien czuć się swobodnie w kontaktach z ludźmi, sprzedaż powinna sprawiać mu przyjemność. Szukamy osoby elastycznej, która nie boi się nowych wyzwań i lubi pracować w zespole.
  • komunikatywność
  • dobry tembr głosu
  • mile widziane doświadczenie w sprzedaży bezpośredniej oraz telefonicznej
  • mile widziane osoby uczące się
  • obsługa pakietu Office
  • wzorowa organizacja pracy
  • upór w dążeniu do celu

Oferujemy:
Wynagrodzenie - podstawa + prowizja od sprzedaży, pakiet socjalny

 

Zainteresowanych ofertą prosimy o przesłanie swojego CV oraz listu motywacyjnego pod adres mailowy: pszulc@colson.pl 

 

 

_______________________________________________________________________________________________

Oferta nadesłana 12 maja 2016 r.

Polski oddział międzynarodowej grupy Colson Group Inc., największego na świecie producenta oraz dostawcy kół i zestawów kołowych poszukuje kandydatów na stanowisko:

Asystenta/ Asystentki w dziale księgowym
Miejsce Pracy Komorniki k/Poznania

Główny zakres obowiązków:

  • Wprowadzanie dokumentów do systemu księgowo-finansowego,
  • Fakturowanie,
  • Kontrola stanu należności i zobowiązań, uzgadnianie rozrachunków z kontrahentami,
  • Zapewnienie sprawnego funkcjonowania biura i obiegu dokumentów,
  • Wsparcie działu księgowego w bieżących zadaniach.

Wymagania:

  • Znajomość podstawowych aplikacji pakietu Microsoft Office
  • Sumienność i zaangażowanie w wykonywaniu swoich obowiązków
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Motywacja do zdobywania wiedzy i nowych umiejętności.

Mile widziane:

  • Status studenta
  • Znajomość zagadnień związanych z rachunkowością
  • Doświadczenie w realizacji zadań księgowych
  • Znajomość systemu finansowo-księgowego Symfonia
  • Znajomość języka angielskiego

Oferujemy:

  • Atrakcyjne wynagrodzenie + pakiet socjalny
  • Możliwość zdobycia doświadczenia, rozwoju kompetencji zawodowych w obszarze księgowości oraz realizacji własnych ambicji,
  • Przyjazną atmosferę pracy w młodym zespole.


Zainteresowanych ofertą prosimy o przesłanie swojego CV oraz listu motywacyjnego pod adres mailowy: mnowak@colson.pl
Do aplikacji należy dodać klauzulę:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 r. o ochronie danych osobowych Dz.U. nr 133, poz. 883)”.

Informujemy, iż odpowiemy tylko na wybrane aplikacje.

___________________________________________________________________________________________

Oferty nadesłane 11 maja 2016 r.

 

Portier / obsługa konferencji
wymagania: 
-znajomości j.angielskiego w stopniu komunikatywnym
-łatwość w nawiązywaniu kontaktów
-dyspozycyjność, prawo jazdy
-umiejętność pracy w zespole
-wysoka kultura osobista

 

Zainteresowane osoby prosimy o kontakt: 694 413 779, marietta.rozanska@hotelpoznanski.pl

 

 

oraz Specjalista ds sprzedaży i konferencji

 

Wymagania:

 

  • znajomość języka angielskiego
  • znajomość drugiego języka będzie dodatkowym atutem
  • mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku
  • znajomość pakietu Office
  • doświadczenie w bezpośrednim kontakcie z klientem
  • wysoka kultura osobista

 

CV oraz list motywacyjny prosimy kierować na adres:biuro@hotelpoznanski.pl

_____________________________________________________________

 

 

 

Źródło:www.awf.katowice.pl

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Zamknij