Informacja o ograniczeniu dostępności Urzędu Miasta Luboń

Informacja o ograniczeniu dostępności Urzędu Miasta Luboń

Informacja o ograniczeniu dostępności Urzędu Miasta Luboń

Szanowni Państwo, informujemy, że w związku z zagrożeniem epidemicznym koronawirusem SARS-CoV-2 wprowadza się od 16 marca 2020 r. do odwołania ograniczenie dostępu do pomieszczeń Urzędu Miasta Luboń dla interesantów.

Podania, wnioski, pisma, zapytania oraz dokumentację w sprawach należy przesyłać drogą pocztową, za pośrednictwem poczty elektronicznej, poprzez system ePUAP (elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej) lub za pomocą portalu eurzad.lubon.pl.

Kontakt osobisty możliwy będzie wyłącznie po uprzednim umówieniu się na termin wizyty z pracownikiem Urzędu. Ograniczenia nie dotyczą niektórych spraw z zakresu działania Urzędu Stanu Cywilnego np. rejestracji aktu zgonu, aktu urodzenia.

W trosce o bezpieczeństwo wszystkich zachęcamy do kontaktu telefonicznego i e-mailowego – wszelkie numery telefonów i adresy e-mail dostępne są na stronach bip.lubon.pl

Zarządzenie Burmistrz Miasta 

Data dodania 13 marca 2020

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.