X Sesja Rady Miasta Luboń - 13 lutego 2025 roku
Zawiadamiam o X Sesji Rady Miasta Luboń, która odbędzie się 13 lutego 2025 roku (czwartek) o godz. 17.00 w sali sesyjnej Urzędu Miasta Luboń.
Porządek obrad:
1. Otwarcie sesji i stwierdzenie quorum.
2. Wolne głosy i wnioski mieszkańców.
3. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie w sprawie udzielenia pomocy finansowej Powiatowi Poznańskiemu
4. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie diet miesięcznych dla radnych Rady Miasta Luboń.
5. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie ustalenia wysokości stawki za korzystanie przez radnego z samochodu prywatnego w podróży służbowej i zwrotu kosztów przejazdów.
6. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie uznania za niezasadną skargi na Burmistrz Miasta Luboń, w związku z działaniami pracownika Urzędu Miasta w Luboniu.
7. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie w sprawie nadania regulaminu Straży Miejskiej Miasta Luboń.
8. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie przystąpienia do sporządzania Miejskiego planu adaptacji do zmian klimatu dla Miasta Luboń.
9. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zmiany uchwały budżetowej Miasta Luboń na 2025 rok.
10. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Miasta Luboń na lata 2025-2044.
11. Sprawozdania Komisji Rady Miasta z bieżących prac (za miesiące: październik, listopad, grudzień 2024 r.).
12. Informacja Przewodniczącej Rady Miasta Luboń o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.
13. Sprawozdanie Burmistrz Miasta Luboń o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym oraz wykonania uchwał.
14. Wolne głosy i wnioski.
15. Przyjęcie protokołu sesji nr IX/2025, z dnia 12 grudnia 2025 r.
16. Zakończenie obrad.
Teresa Zygmanowska
Przewodnicząca Rady Miasta Luboń
Materiały na sesję dostępne na: https://lubon.esesja.pl/
Posiedzenia sesji Rady Miasta Luboń są transmitowane.
Dane osobowe w postaci wizerunku oraz głosu osób obecnych na Sali obrad są transmitowane i utrwalane za pomocą urządzeń rejestrujących obraz i dźwięk. Przetwarzanie danych odbywa się w celu realizacji obowiązków prawnych ciążących na Administratorze (Burmistrz Miasta). Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest przepis art. 20. ust.1b. ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym oraz art. 6 ust. 1 lit. c) Rozporządzenia 2016/679 RODO.
Podstawa prawna urlopowania:
art. 25 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990r o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz.U. z 2024r. poz. 609)
Data dodania 06 lutego 2025