Likwidacja azbestu
Miasto Luboń przystępuje do zbierania wniosków o dofinansowanie do likwidacji wyrobów zawierających azbest. Za pośrednictwem Urzędu Miasta Luboń, po złożeniu wniosku, można otrzymać dofinansowanie na usunięcie azbestu z posesji w wysokości 100%. O dofinansowanie mogą ubiegać się właściciele i użytkownicy wieczyści, nieprowadzący działalności gospodarczej, spółdzielnie i wspólnoty mieszkaniowe, jednostki organizacyjne zaliczane do sektora finansów publicznych oraz Polski Związek Działkowców. Usługi będą realizowane po wyłonieniu w drodze przetargu w Starostwie Powiatowym w Poznaniu wykonawcy przedmiotowego zadania.
Do wniosku należy dołączyć :
- dokument potwierdzający posiadanie tytułu prawnego do nieruchomości, na której znajdują się wyroby zawierające azbest,
- kserokopia aktu notarialnego, na której potwierdzono przez gminę okazanie oryginału do wglądu lub oryginał tego dokumentu,
- kserokopia odpisu z księgi wieczystej, na której potwierdzono przez gminę okazanie oryginału do wglądu lub oryginał tego dokumentu,
- zgoda właściciela/ współwłaścicieli (w zależności od indywidualnej sytuacji prawnej nieruchomości),
- pełnomocnictwo w sytuacji działania przez pełnomocnika,
- wypełniony formularz informacji przedstawianych przez wnioskodawcę w odniesieniu do pomocy de minimis (jeżeli wnioskodawca zakreślił „tak” w pkt 5 wniosku),
- wypełnione oświadczenie o pomocy de minimis (jeżeli wnioskodawca zakreślił „tak” w pkt 5 wniosku).
Wniosek można pobrać w Urzędzie Miasta Luboń przy pl. E. Bojanowskiego 2 w Wydziale Spraw Komunalnych lub elektronicznie Wniosek o dofinansowanie likwidacji wyrobów zawierających azbest
Wnioski rozpatrywane będą według kolejności ich wpłynięcia do urzędu. Wnioski można składać do 31 lipca 2024 roku.
Jednocześnie informujemy Państwa o zgłoszeniu do administracji budowlanej zamiaru wykonania robót budowlanych przynajmniej na 30 dni przed planowanym terminem ich rozpoczęcia (formularz zgłoszenia dostępny jest na stronie www.bip.poznan.pl.)
Data dodania 28 lutego 2024