LXV Sesja Rady Miasta Luboń

LXV Sesja Rady Miasta Luboń

Zawiadamiam o LXV Sesji Rady Miasta Luboń, która odbędzie się 14 grudnia (czwartek) 2023r. o godz. 17.00 w sali sesyjnej Urzędu Miasta


Porządek obrad:

1. Otwarcie sesji i stwierdzenie quorum.

2. Wolne głosy i wnioski mieszkańców.

3. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zmiany uchwały budżetowej Miasta Luboń na 2023 rok.

4. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Miasta Luboń na lata 2023-2041.

5. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie uchwalenia budżetu miasta Luboń na 2024 rok.:

a) przedstawienie przez burmistrza projektu uchwały budżetowej wraz z uzasadnieniem,

b) przedstawienie opinii Komisji Budżetu i Finansów,

c) przedstawienie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej w sprawie projektu uchwały budżetowej i w sprawie możliwości sfinansowania deficytu budżetowego,

d) przedstawienie stanowiska Burmistrza w sprawie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej i Komisji Budżetu i Finansów,

e) przedstawienie autopoprawek do projektu budżetu,

f) dyskusja nad projektem budżetu,

g) głosowanie wniesionych przez burmistrza autopoprawek,

h) głosowanie nad projektem uchwały wraz z autopoprawkami.

6. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie uchwalenia Wieloletniej Prognozy Finansowej na lata 2024-2041.

7. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii dla Miasta Luboń na rok 2024.

8. Przedstawienie planów pracy Komisji Rady na 2024 rok.

9. Informacja Przewodniczącej Rady Miasta Luboń o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.

10. Sprawozdanie Burmistrz Miasta Luboń o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym oraz wykonania uchwał.

11. Wolne głosy i wnioski.

12. Przyjęcie protokołu sesji nr LXIV/2023, z dnia 23 listopada 2023r.

13. Zakończenie obrad.


Materiały na sesję dostępne na: https://lubon.esesja.pl/


Posiedzenia sesji Rady Miasta Luboń są transmitowane.

Dane osobowe w postaci wizerunku oraz głosu osób obecnych na Sali obrad są transmitowane i utrwalane za pomocą urządzeń rejestrujących obraz i dźwięk. Przetwarzanie danych odbywa się w celu realizacji obowiązków prawnych ciążących na Administratorze (Burmistrz Miasta). Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest przepis art. 20. ust.1b. ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym oraz art. 6 ust. 1 lit. c) Rozporządzenia 2016/679 RODO.


Podstawa prawna urlopowania:

art. 25 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990r o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz.U. z 2023r. poz. 40 z późn.zm.).

Data dodania 30 listopada 2023

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.