ZAPYTANIE OFERTOWE Studium wykonalności 3.3.3 WRPO 2014+

ZAPYTANIE OFERTOWE Studium wykonalności 3.3.3 WRPO 2014+

Rodzaj zamówienia – Usługi – o wartości szacunkowej poniżej 30 000 euro
Kod CPV - 661710009 - Doradztwo finansowe;
712410009 - Studia wykonalności, usługi doradcze, analizy

I. Zamawiający:
Miasto Luboń, adres: pl. Bojanowskiego 2, 62-030 Luboń
NIP: 777-31-27-031  REGON: 631257868

II. Przedmiot zamówienia:

1. Zamawiający zaprasza do składania ofert na wykonanie studium wykonalności w zakresie:

  • części opisowej:

pkt. I.13 Wnioski z analizy finansowej i ekonomicznej,
pkt. IX. Analiza finansowa,
pkt. X. Analiza społeczno-ekonomiczna,
pkt. XI.1. Analiza wrażliwości oraz

  • części obliczeniowej (bez efektu ekologicznego)

stanowiącego załącznik do wniosku o dofinansowanie ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020, Działanie 3.3. Wspieranie strategii niskoemisyjnych w tym mobilność miejska, Poddziałanie 3.3.3 Wspieranie strategii niskoemisyjnych w tym mobilność miejska w ramach ZIT dla MOF Poznania, Typ projektu I Inwestycje funkcjonalnie powiązane z tworzeniem systemu zintegrowanych węzłów przesiadkowych (dalej: Poddziałania 3.3.3 WRPO 2014+) planowanego do złożenia przez Miasto Luboń w ramach konkursu Nr RPWP.03.03.03-IZ-00-30-002/16.

Wnioskodawcą przedmiotowego projektu jest Miasto Luboń z uczestnictwem spółki komunalnej pełniącej rolę operatora transportu zbiorowego na terenie Lubonia (P.T. Translub Sp. z o.o.).

2. Przedmiot zamówienia, o którym mowa w pkt. 1 należy sporządzić zgodnie z aktualnie obowiązującymi wytycznymi normującymi zasady aplikowania o środki w ramach Poddziałania 3.3.3 WRPO 2014+ opublikowanymi na stronie internetowej Serwisu Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego (http://wrpo.wielkopolskie.pl/nabory/138) oraz dokumentami odnośnymi.

3. Wykonawca zobowiązany jest do bieżącego monitorowania ogłoszonego w ramach Poddziałania 3.3.3 WRPO 2014+ naboru wniosków o dofinansowanie pod kątem udzielanych przez Instytucję Zarządzającą Wielkopolskim Regionalnym Programem Operacyjnym na lata 2014-2020 (dalej: IZ WRPO 2014+) wyjaśnień, wydawanych interpretacji i wprowadzanych zmian oraz w związku z powyższym do dokonywania koniecznych zmian, poprawek, uzupełnień i modyfikacji w przedmiocie zamówienia.

4. W ramach ustalonego wynagrodzenia, Wykonawca ma również obowiązek dokonywania zmian, poprawek, uzupełnień i modyfikacji i udzielania wyjaśnień w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia przez cały okres dokonywania oceny projektu przez IZ WRPO 2014+ do momentu otrzymania przez Zamawiającego informacji o pozytywnym zakończeniu oceny merytorycznej złożonej dokumentacji aplikacyjnej.

5. Na wykonanie przedmiotu zamówienia składa się również udział Wykonawcy w spotkaniach konsultacyjnych z Zamawiającym w jego siedzibie (min. dwa spotkania).

6. Przedmiot zamówienia należy złożyć w wersji papierowej – w dwóch egzemplarzach oraz w wersji elektronicznej na nośniku danych typu płyta CD-R/CD-RW (w formie edytowalnej, zawierającej otwarte formuły do wszystkich obliczeń dokonanych w części obliczeniowej studium wykonalności).

III. Termin realizacji zamówienia:
20 listopada 2016r.

IV. Kryteria oceny ofert:

1. Wybór Wykonawcy zostanie dokonany na podstawie oceny złożonych ofert dokonanej przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria:

  • Kryterium dopuszczające I: złożenie deklaracji o wykonaniu przedmiotu zamówienia do dn. 20 listopada 2016r.;
  • Kryterium dopuszczające II: udokumentowane doświadczenie we współpracy z jednostkami samorządu terytorialnego województwa wielkopolskiego – wykonanie co najmniej części finansowej minimum pięciu projektów, które uzyskały dofinansowanie w ramach WRPO 2014+ i/lub WRPO 2007-2013;
  • Kryterium rozstrzygające I (dot. oferty): 60% cena brutto (obliczana wg następującego wzoru: cena brutto oferty najtańszej / cena brutto ocenianej oferty x 100 x 60%);
  • Kryterium rozstrzygające II (dot. wykonawcy): 40% liczba opracowanych przez Wykonawcę projektów (co najmniej część finansowa) obejmujących zadania z zakresu publicznego transportu zbiorowego, które uzyskały dofinansowanie ze środków unijnych w perspektywie finansowej UE na lata 2007-2013 lub 2014-2020 (obliczane wg następującego wzoru: liczba dofinansowanych projektów z ww. zakresu wykazana w ocenianej ofercie / największa liczba dofinansowanych projektów z ww. zakresu wykazana w ofercie x 100 x 40%);

2. Maksymalna liczba punktów możliwych do uzyskania: 100 pkt.

3. Realizacja zadania zostanie powierzona Wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów.

4. W przypadku złożenia dwóch lub więcej ofert, które otrzymają taką samą ocenę punktową, Zamawiający zastrzega sobie prawo do negocjacji cenowych z Wykonawcami, którzy te oferty złożyli.

V. Zawiadomienie o wyborze oferty i procedura podpisywania umowy:

1. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadamia o tym fakcie wszystkich Wykonawców, którzy złożyli oferty. Informacja ta, wraz z protokołem wyboru wykonawcy, zostanie wywieszona na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego oraz zamieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Luboń (http://bip.lubon.pl/)

2. Umowa w sprawie realizacji usługi zawarta zostanie w terminie wskazanym przez Zamawiającego, w jego siedzibie, z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści niniejszego zapytania ofertowego.

3. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może podpisać umowę z Wykonawcą, którego oferta jest następna w kolejności, chyba że, zachodzą przesłanki unieważniające postępowanie.

VI.  Płatność za usługę:

Zamawiający zapłaci za usługę w dwóch transzach:

  • 50% wartości umowy po przekazaniu opracowania będącego przedmiotem zamówienia;

Warunkiem uruchomienia pierwszej transzy płatności za wykonanie przedmiotu umowy jest wystawienie rachunku/ faktury VAT (po uprzednim dokonaniu protokolarnego bezusterkowego odbioru). Płatność nastąpi w terminie 14 dni od przedłożenia rachunku/ faktury VAT przez Wykonawcę.

  • 50% wartości umowy po otrzymaniu pisemnej informacji o pozytywnej ocenie formalnej dokumentacji aplikacyjnej dokonanej przez IZ WRPO 2014+;

Płatność nastąpi w terminie 14 dni od przedłożenia rachunku/ faktury VAT przez Wykonawcę.

VII. Termin, miejsce i sposób składania ofert:

1. Oferty należy składać w terminie do dnia 11 października 2016 r. do godz. 15:30.

2. Oferty należy składać w kancelarii ogólnej (parter) Urzędu Miasta Luboń (adres: pl. Bojanowskiego 2, 62-030 Luboń) osobiście, za pośrednictwem poczty, na numer faksu (61) 8130097 lub drogą elektroniczną na adres diana.krasowiak@umlubon.pl z dopiskiem „wykonanie części finansowej studium wykonalności 3.3.3 WRPO 2014+”.

W przypadku złożenia oferty faksem lub drogą elektroniczną należy ją pisemnie potwierdzić w ciągu 3 dni od daty złożenia. Oferty niepotwierdzone oryginałem nie będą rozpatrywane.

3. Do oferty należy załączyć dokumenty poświadczające spełnienie kryterium dopuszczającego II oraz kryterium rozstrzygającego II (w przypadku ubiegania się o punkty w jego ramach), w tym przede wszystkim:

  • wykaz projektów wybranych do dofinansowania, w przygotowanie których był zaangażowany Wykonawca (wykaz powinien obejmować co najmniej: tytuł projektu, nazwę beneficjenta, wartość projektu, kwotę dofinansowania, nazwę programu operacyjnego, numer umowy, krótki opis projektu ze wskazaniem na zadania w zakresie publicznego transportu zbiorowego),
  • zaświadczenia, opinie, rekomendacje o treści pozwalającej na jednoznaczne stwierdzenie faktu uzyskania dofinansowania na realizację projektów wymienionych w wykazie oraz wskazanie roli Wykonawcy w ich przygotowaniu;

4. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.

5. W ofercie należy zamieścić informację o terminie związania ofertą.

6. Oferty złożone po terminie oraz niespełniające wymogów formalnych określonych w niniejszym zapytaniu nie będą rozpatrywane.

7. Zamawiający zastrzega sobie prawo niedokonywania wyboru żadnej z ofert.

VIII. Informacje pozostałe:

1. Informacja o zakresie wykluczenia:

W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  • uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  • posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  • pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  • pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

2. Zamawiający nie dopuszcza powierzenia wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom.

3. W postępowaniu o udzielenie zamówienia wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy będą przekazywać pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną za wyjątkiem złożenia oferty, gdzie zastrzeżona forma opisana jest w ust. VII.

IX. Osoba upoważniona do kontaktu oraz udzielania wyjaśnień:
Diana Krasowiak, tel: (61) 8130011 wew. 72, e-mail: diana.krasowiak@umlubon.pl

Data dodania 29 września 2016

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.