Dofinansowanie likwidacji wyrobów zawierających azbest
Od 2002 roku, we współpracy ze Starostwem Powiatowym w Poznaniu, realizowany jest ''Program usuwania azbestu oraz wyrobów zawierających azbest na terenie Powiatu Poznańskiego”. Za pośrednictwem Urzędu Miasta Luboń, po złożeniu wniosku można otrzymać dofinansowanie w wysokości 100% na demontaż, odbiór, transport oraz unieszkodliwienie azbestu z posesji.
Regulamin określający zasady likwidacji wyrobów zawierających azbest na terenie Powiatu Poznańskiego na rok 2018, wniosek o udział w w/w programie, oświadczenie o pomocy de minimis w rolnictwie oraz formularz informacji przedstawianych przez wnioskodawcę znajdują się na stronie internetowej Urzędu Miasta Luboń (tutaj) lub można je pobrać w Urzędzie Miasta z siedzibą przy pl. E. Bojanowskiego 2 w Wydziale Spraw Komunalnych, pokój 101. Zgłoszenia rozpatrywane będą według kolejności wpływu.
Ostateczny termin składania wniosków ustala się na dzień 10 lipca 2018 r.
Przypominamy również wnioskodawcom o obowiązku złożenia do Wydziału Administracji Architektoniczno – Budowlanej tut. Starostwa, zgłoszenia przed realizacją prac związanych z demontażem azbestu, jeżeli zakres prac tego wymaga.
Data dodania 01 marca 2018