Dofinansowanie likwidacji wyrobów zawierających azbest

Dofinansowanie likwidacji wyrobów zawierających azbest

Od 2002 roku, we współpracy ze Starostwem Powiatowym w Poznaniu, realizowany jest ''Program usuwania azbestu oraz wyrobów zawierających azbest na terenie Powiatu Poznańskiego”. Za pośrednictwem Urzędu Miasta Luboń, po złożeniu wniosku można otrzymać dofinansowanie w wysokości 100% na demontaż, odbiór, transport oraz unieszkodliwienie azbestu z posesji.

Regulamin określający zasady likwidacji wyrobów zawierających azbest na terenie Powiatu Poznańskiego na rok 2018, wniosek o udział w w/w programie, oświadczenie o pomocy de minimis w rolnictwie oraz formularz informacji przedstawianych przez wnioskodawcę znajdują się na stronie internetowej Urzędu Miasta Luboń (tutaj) lub można je pobrać w Urzędzie Miasta z siedzibą przy pl. E. Bojanowskiego 2 w Wydziale Spraw Komunalnych, pokój 101. Zgłoszenia rozpatrywane będą według  kolejności wpływu. 

 Ostateczny  termin  składania  wniosków ustala się na dzień 10 lipca 2018 r.

Przypominamy również wnioskodawcom o obowiązku złożenia do Wydziału Administracji Architektoniczno – Budowlanej tut. Starostwa, zgłoszenia przed realizacją prac związanych z demontażem azbestu, jeżeli zakres prac tego wymaga.

Data dodania 01 marca 2018

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.