Program użyczania kompostowników

Program użyczania kompostowników

ZAPRASZAMY DO SKŁADANIA WNIOSKÓW W PROGRAMIE UŻYCZANIA KOMPOSTOWNIKÓW

Szanowni Państwo,

Każdy mieszkaniec zameldowany na terenie miasta Luboń jest uprawniony do otrzymania plastikowego kompostownika o pojemności 400 l. Poniżej zamieszczamy informacje o dodatkowych warunkach, które trzeba spełnić, by otrzymać takie urządzenie:

1) należy być właścicielem, współwłaścicielem lub użytkownikiem wieczystym znajdującej się na terenie Miasta Luboń nieruchomości zamieszkałej, zabudowanej budynkiem jednorodzinnym, wolnostojącym lub w zabudowie bliźniaczej lub szeregowej. Właściciel nieruchomości deklaruje, że lokalizacja nieruchomości pozwala na ustawienie kompostownika w sposób nie stwarzający uciążliwości dla mieszkańców przedmiotowej posesji oraz posesji sąsiednich;

2) należy mieć możliwość zagospodarowania wytworzonego kompostu;

3) trzeba mieć złożoną deklarację o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi;

4) należy mieć uregulowane wszystkie należności z tytułu opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi.

Wniosek należy złożyć pisemnie za pośrednictwem poczty tradycyjnej lub bezpośrednio w Urzędzie Miasta Luboń, pl. Bojanowskiego 2, 62-030 Luboń. Wnioski będą rozpatrywane według kolejności zgłoszeń, do wyczerpania puli zakupionych kompostowników w ilości 25 sztuk. Zachęcamy do składania wniosków.

Poniżej publikujemy treść Zarządzenia Burmistrza Miasta Luboń z dnia 26 września 2018 r. w sprawie przyjęcia programu użyczania kompostowników mieszkańcom Miasta Luboń.

Zarządzenie

Data dodania 02 października 2018

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.