Załatwianie spraw w Urzędzie
Chcesz załatwić sprawę w Urzędzie Miasta Luboń? Zapraszamy do kancelarii ogólnej, która znajduje się w holu Urzędu Miasta w Luboniu przy pl. Edmunda Bojanowskiego 2.
GODZINY OTWARCIA
Poniedziałek 9.00 - 17.00
Wtorek 7.30 - 15.30
Środa 7.30 - 15.30
Czwartek 7.30 - 15.30
Piątek 7.30 - 15.30
KONTAKT
tel. +48 61 8130 011
fax +48 61 8130 097
e-mail: office@lubon.pl
ZAŁATW SPRAWĘ ONLINE
Na stronie www.eurzad.lubon.pl i dedykowanej Luboniowi aplikacji mobilnej mInstytucja dla Podatnika i Obywatela dostępnych jest już 31 wniosków, które można wypełnić online, posiadając profil zaufany lub e-dowód osobisty.
Elektronicznie można m.in. złożyć wnioski o:
- zwrot nadpłaty podatku
- udostępnienie danych z ewidencji ludności, zbioru PESEL oraz ewidencji wydanych i unieważnionych dowodów osobistych
- wydanie zaświadczenia o niezaleganiu w podatku/opłacie
- wydanie poświadczenia zameldowania
- wydanie zezwolenia na usunięcie drzew lub krzewów z terenu nieruchomości
- wydanie informacji / zaświadczenia o przeznaczeniu terenu
- wydanie odpisu aktu stanu cywilnego
- wydanie wypisu i wyrysu z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego lub studium uwarunkowań i kierunków
- zagospodarowania przestrzennego miasta Luboń
oraz deklaracje:
- na podatek od środków transportowych
- na podatek od nieruchomości
- na podatek rolny
- o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi
Na urzędowym portalu i w aplikacji można zadeklarować preferowaną formę kontaktu online i wymieniać korespondencję z Urzędem w wygodny i bezpieczny sposób, bez wychodzenia z domu.
UMÓW SIĘ ELEKTRONICZNIE NA WIZYTĘ
Sprawy z zakresu:
- zgłoszenia urodzenia dziecka
- zawarcia związku małżeńskiego
- zaświadczeń z akt stanu cywilnego, imion i nazwisk
- podatku od nieruchomości, rolnego, leśnego
- podatku od środków transportowych
- gospodarki odpadami
- zameldowania/wymeldowania
- ewidencji ludności
- udostępnienia danych osobowych
- numeru PESEL
- ewidencji działalności gospodarczej
- zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych
- dowody osobiste (od 1 grudnia 2023 roku)
W przypadku pozostałych spraw interesanci obsługiwani są na bieżąco. Jeżeli Państwa sprawa wymaga dłuższej obecności w Urzędzie, prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny lub mailowy.
Wykaz wydziałów oraz stanowisk w Urzędzie Miasta Luboń
Formularze, wnioski i karty usług dostępne w Biuletynie Informacji Publicznej
OBSŁUGA INTERESANTÓW ZE SZCZEGÓLNYMI POTRZEBAMI
Klienci Urzędu mogą skorzystać z usługi tłumacza języka migowego PJM i SJM online.
Usługa dostępna jest w godzinach pracy urzędu i nie wymaga wcześniejszego umawiania się na wizytę.
Dodatkowo w Kancelarii Ogólnej Urzędu, wyznaczono miejsce do obsługi osób z niepełnosprawnością ruchową oraz miejsce, gdzie działa pętla indukcyjna dla osób słabosłyszących. W Urzędzie mile widziane są osoby z psem przewodnikiem.
DYŻUR DLA MIESZKAŃCÓW W SPRAWIE WNIOSKÓW I SKARG
Małgorzata Machalska Burmistrz Miasta Luboń oraz Zastępcy pełnią dyżury dla mieszkańców w poniedziałki w godz. od 9.30 do 17.30.
Wizytę należy umówić telefonicznie, dzwoniąc na numer tel. 61 813 01 41 lub mailowo, wysyłając wiadomość na adres e-mail: office@lubon.pl
Data dodania 13 marca 2020