Ogłoszenie Burmistrza Miasta Luboń o naborze wniosków proponowanych do zgłoszenia do dofinansowania z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków

Ogłoszenie Burmistrza Miasta Luboń o naborze wniosków proponowanych do zgłoszenia do dofinansowania z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków

W dniu 23 listopada 2022 r. uchwałą nr 232/2022 Rady Ministrów został uruchomiony Rządowy Program Odbudowy Zabytków. Jest to program umożliwiający pozyskanie przez gminy dofinansowania na realizację zadań inwestycyjnych, polegających na ochronie zabytków i opiece nad zabytkami.

W związku z powyższym Miasto ogłasza nabór wniosków do zgłoszenia do dofinansowania w formie dotacji z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków.

Wniosek należy złożyć w Urzędzie Miasta Luboń w Kancelarii Ogólnej lub przesłać drogą pocztową przesyłką poleconą na adres Urząd Miasta Luboń, pl. E. Bojanowskiego 2, 62-030 Luboń w terminie do dnia 13.01.2023 r. do godz. 15.30.

O zachowaniu terminu decyduje data złożenia wniosku bezpośrednio w Urzędzie Miasta (Kancelaria Ogólna) lub wpływu (doręczenia) do Urzędu Miasta drogą pocztową.

Wnioski i szczegółowe informacje dostępne do pobrania w załącznikach.

grafika z napisem ogłoszenie Burmistrz Miasta Luboń

Data dodania 30 grudnia 2022

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.